A Speed Workout edzések

A hatékonyságuk mellett azért is nagyon kedveltek, mert a Speed Workout edzések nem igényelnek sok időt és energia befektetést. A Speed Workout edzés ezekkel a tulajdonságokkal a legkedveltebb sportágak közé nőtte ki magát. A Speed Workout edzés nem tart tovább, mint körülbelül húsz perc. Az edzés során egy speciális ruhát kell viselnünk, amelyekre elektródákat csatlakoztatnak, amik elektromos impulzusokat juttatnak a szervezethez. Az edzés magját egy EMS gép adja, ez bocsájtja ki az impulzusokat, az elektródák pedig közvetítik. Az elektromos impulzus hatására az izmok összehúzódnak, annak megszűnésére elernyednek, majd újra összehúzódnak. A gép ugyanazt a folyamatot idézi elő, amit mi magunknak az edző termekben, csak míg nekünk másfél-két órát kell edzenünk egy bizonyos eredményért, addig a Speed Workout edzéssel ugyanezt a hatást húsz perc alatt lehet elérni. Az összehúzódások és elernyedések váltakozása pillanatok alatt történik, sokkal gyorsabban, mintha azt magunknak próbálnánk generálni, ezért elég csupán a húsz perc. A tervezők nagyon figyeltek arra, hogy az egész test rendesen át legyen mozgatva, hogy ne csak a felszíni izmok részesüljenek a mozgatásban, hanem a mélyebben fekvők is.

A tréning előtt az edzeni vágyó nagyobb izomcsoportjaira egy-egy elektródát erősítenek. Ezek segítenek a nagyobb és intenzívebb izom összehúzódás elérésében. Az edzés mindössze 15-20 percig tart. Ez alatt 4 másodperces időközönként váltják egymást a stimulációs és a pihenő periódusok. A stimulációs periódus idején egyszerű gyakorlatokat kell végezni, így növelve az edzés hatékonyságát.

Terhelés változtatása

Az EMS gépen minden egyes elektródát külön-külön szabályozhatunk. Ezáltal minden egyes izomcsoportra beállítható a megfelelő terhelés, ami lehetővé teszi az izomcsoportok célzott stimulálását. Az edzés kezdetén mindenki beállít egy alap terhelést, melyet a továbbiakban a gyakorlatoknak megfelelően az edző fog változtatni. A terhelés nagysága egyénenként változó. A test vezetőképessége függ az alany testfelépítésétől, testtömeg-indexétől, valamint a lelki állapotától (verejtékezés).

Az edzés rendszeressége

Egy edzés 15 percig tart. Egy héten 2 alkalom az ajánlott, mivel az edzés nagyon intenzív. A tréning hatása a terheléstől és a közben végzett gyakorlatoktól függ. Egyaránt alkalmas izomnövelésre, súlycsökkentésre, valamint rehabilitációs célokra is. A súlycsökkentő hatás fontos része a regeneráció. Az edzést követően fokozódik az anyagcsere, ami 2 nap után is átlag feletti értékeket mutat.

 

Hogyan zajlik egy edzés?

A tréning előtt az edzeni vágyók nagyobb izomcsoportjaira egy-egy elektródát erősítünk. Ezek segítenek a nagyobb és intenzívebb izom összehúzódás elérésében. Az edzés mindössze 20 percig tart. Elkezdődik az edzés, ami alapgyakorlatokból áll. Kargyakorlatok (tricepsz, bicepsz), hátgyakorlatok, hasizom gyakorlatok, comb és fenék gyakorlatok (kitörés, guggolás). Nem tűnnek nehéz feladatnak, de miközben a vendég ezeket csinálja az edző az impulzusok nagyságát növeli fokozatosan. Ezalatt 4 másodperc hosszúságú elektromos stimuláció éri az izomzatot, melyet ugyanilyen hosszúságú pihenő periódus követ. A stimulációs periódus idején különböző, változatos és személyre szabott gyakorlatokat kell végezni, így növelve az edzés hatékonyságát. Az EMS gépen minden egyes elektródát külön-külön szabályozhatunk. Ezáltal minden egyes izomcsoportra beállítható a megfelelő terhelés, ami lehetővé teszi az izomcsoportok célzott stimulálását. Az edzés kezdetén mindenki beállít egy alapterhelést, melyet a továbbiakban a gyakorlatoknak megfelelően a személyi edző fog változtatni. A terhelés nagysága egyénenként változó. A test vezetőképessége függ a vendég testfelépítésétől, testtömeg-indexétől, valamint az adott napra vonatkozó testi és lelki állapotától. Így egyre nehezebbé válik az edzés. 8 izomcsoport egyszerre dolgozik, attól függetlenül, hogy épp milyen gyakorlatsort csinálunk.

 

A választható edzésprogramok

  • Keringési rendszer javítására összpontosító edzés
  • Feszesítés
  • Zsírégetés
  • Testépítés
  • Fitness
  • Egy megcélzott izomcsoport erősítése
  • Regeneráló program
  • Fájdalomcsillapítás

 

Edzéseink hatásai

  • A maximális erő növekedése
  • Izomépítés (hipertrófia)
  • Muszkuláris diszbalanszok (izomzati egyenlőtlenségek) kiegyenlítése
  • Tartásjavulás
  • Súlycsökkenés
  • Anyagcsere aktiválása
  • Cellulitis kezelés
  • Teljesítményfokozás

 

Kiknek ajánljuk?

A Speed Workout edzést nem csak azoknak ajánljuk, akik fogyni vagy erősödni szeretnének. Ez a fajta edzési módszer azoknak is tökéletes, akiknek fájdalmai vannak, vagyis a módszer rehabilitációs eszközként is alkalmazható. Sokszor egy lábtörés, baleset után izmainkat újra mozgásba kell lendíteni, a Speed Workout módszere erre ideális eszköz. A gerinc fájdalmait is tudja enyhíteni, azáltal, hogy erősíti a mélyen fekvő tartóizmokat.

 

Miért ajánljuk?

  • hatékony izomépítés: a testre simuló elektródáknak köszönhetően pont a megfelelő helyen éri az izomzatot a stimuláció, és olyan erősségben, ami az egyéni céloknak felel meg
  • ín- és ízület-kímélés: az elektrostimuláció csak az izmokra hat, így a konvencionális ellenállásos tréningnél ismert ízületterhelés nem jelentkezik
  • zsírégetés, zsírszövet-csökkenés: az optimális zsír-izom arány kialakulásával testünk jóval több kalóriát éget el még álmunkban is
  • kötőszövetek vérellátottságának javulása, cellulit tüneteinek és okainak csökkenése, vér- és nyirokkeringés fokozása
  • jobb közérzet kialakulása: stresszhormon-szint csökkenése és boldogsághormon-szint növekedése
  • deréktáji fájdalmak kezelése: a gerincoszlop tartásához szükséges, mélyen fekvő tartóizmok megerősítése
  • vizelettartásért is felelős gátizomzat megerősödése, szülés utáni rehabilitáció
  • sportolóknak teljesítményfokozás: robbanékonyság, dinamika, gyorsaság-növelés
  • extrém rövid ideig tartó edzés: a teljes testizomzatot egyszerre edzi, így nem kell hosszú órákat tölteni a konditeremben, míg minden testrészünkön a megfelelő terhelést és intenzitást elérjük, így az időhiányban szenvedőknek is ideális sport. Egy 15-20 perces tréning 1,5-2 órás edzésnek felel meg
  • két lehetséges edzésforma: statikus és dinamikus gyakorlatok végzése
  • felszíni- és mélyizomzat stimulálása
  • biztonságos működés: számos klinikai vizsgálat bizonyítja a Miha bodytech szenzációs eredményeit és biztonságos működését
X