• Magyar
  • English

Nem tudjuk kikerülni, aludni muszáj. Azonban nem mindegy, hogy mennyit és hogyan alszunk!

Találtunk egy klassz cikket, a benne található tippek segíthetnek, hogy jobban tudj aludni, így kipihentebb legyél, ami mind a lelkednek, mind a testednek jót fog tenni. Összefoglaljuk most Neked:

  • Minden nap feküdj és kelj ugyanakkor!
  • Ha kicsit kevesebbet sikerül aludnod, inkább szundíts napközben (max. 30 percet), ne pedig másnap reggel pótold be!
  • Nappal érjen Téged minél több fény (lehetőleg természetes)!
  • Este viszont korlátozd a Téged érő fény mennyiségét!
  • Éjszaka minél sötétebb van a szobában, ahol alszol, annál jobb.
  • Jobb alacsony hőmérsékletben aludni.
  • Igyekezz minden környezeti zajt kizárni, vagy statikussal helyettesíteni!
  • Érdemes nagy, kényelmes ágyat, kényelmes párnákat és olyan alváspózt választani, ami rögzített, nem forgolódunk benne.
  • Lefekvés előtt kb. két órával már lehetőleg ne együnk, nehéz, zsíros ételt pedig semmiképpen sem.
  • A kávé miatt később alszunk el, az alkohol segít ebben, viszont rontja az alvás minőségét – kerüljük mindkettőt.
  • Kamillatea, meleg tej vagy macskagyökér segíthet az elalvásban.
  • A sportolás, mozgás segíti a jobb alvást.
  • Értelemszerűen minél feszültebbek, stresszesebbek vagyunk, annál nehezebben alszunk el. Ezen relaxációs technikákkal is segíthetünk.

Az eredeti, teljes cikket ITT találod.

Instagram oldalunkon fut egy nyereményjáték, péntekig még részt tudsz venni benne, kattints ide!

A jó alváshoz a legtöbb körülményt Neked kell megteremteni, de a jó alvást (is) támogató edzésben tudunk segíteni 😉 Jelentkezz be hozzánk egy SpeedWorkout, Infrashape és/vagy Rollshape edzésre:

BEJELENTKEZÉS