• Magyar
  • English

Mai hírlevelünkben kicsit a kalóriák témakörét járjuk körbe. Megnézünk néhány élelmiszert,  mekkora kalóriatartalommal is bírnak, valamint néhány mozgásformát, hogy ezek mennyit égetnek el!

Természetesen a felsorolás nem teljes, illetve elkészített ételek, fogások kalóriatartalmát nem feltétlenül reprezentatív vizsgálni, hiszen sok múlik az elkészítési módon. Pusztán szeretnénk egy kis felvilágosítást adni, hogy nagyságrendileg mi, hogyan viszonyul a kalóriákhoz 🙂 Vágjunk is bele!

Kalóriatartalom, 100g-ra vetítve:

  • tojás: 164 kcal
  • 0% joghurt: 32 kcal
  • sertéshús: 160-440 kcal
  • csirkehús: 110-140 kcal
  • marhahús: 120-250 kcal
  • halak: 86-290 kcal
  • tehéntej: 35-62 kcal
  • sajtok: 280-400 kcal
  • gabonafélék: 250-350 kcal
  • zöldségek: 15-350 kcal
  • gyümölcsök (friss): 27-109 kcal
  • magvak: 170-700 kcal
  • zsiradékok: 390-928 kcal

Ezeket viszed be, de mennyit égetsz el?

Természetesen itt is sok függ az intenzitástól, testsúlytól, de általánosságban az adatok (50 perc):

  • aerobik: 250-350 kcal
  • bicikli: 300-600 kcal
  • box: 600 kcal
  • futás: 450-700 kcal
  • evezés: 350 kcal
  • jóga: 200 kcal
  • kettlebell: 750 kcal
  • tenisz: 350 kcal
  • úszás: 300-550 kcal
  • Infrashape horizontal: akár 1.200 kcal
  • alvás 🙂 47 kcal

A kalóriák bevitelében sajnos nem, de az elégetésükben tudunk segíteni 😉 Jelentkezz be hozzánk egy SpeedWorkout, Infrashape és/vagy Rollshape edzésre:

BEJELENTKEZÉS