• Magyar
  • English
Magyarországon a magas vérnyomásban szenvedők száma közel 3 millió, míg az ischaemiás szívbetegek száma meghaladja az 1 millió főt. Ennek jelentős része elkerülhető lenne, ha odafigyelnénk a testi és lelki egészségünkre egyaránt.

Olvasd el 7 jó tanácsom és kerüld el a szív- és keringésrendszeri megbetegedéseket.

7 tipp:

1. Egészségtelen táplálkozás
Tipp: Kerüld a zsíros és magas cukortartalommal bíró ételeket. Fogyassz sok rostban gazdag és fehérjedús ételt, és figyelj oda a kalóriabevitelre is! Csak annyi kalóriát vigyél be egy nap, amennyit el is égetsz. Arról, hogy melyik étellel mennyi kalóriát viszel be, itt olvashatsz bővebben.

2. Elhízás
Tipp: A túlsúlyos embereknél a szívbetegségre való hajlam sokkal magasabb, ezért figyelj oda a megfelelő táplálkozásra és mozogj rendszeresen, hogy fitt és egészséges maradj. Az elhízással való küzdelemben segítségedre siet az Infrashape Horizontal, mellyel remek eredményeket érhetsz el gyorsan és biztonságosan.

3. Mozgásszegény életmód
Tipp: A testmozgás kulcsfontosságú szerepet játszik a szív egészségének megőrzésében. Heti 3, minimum 25-30 perces testedzéssel megelőzheted a hipertónia, azaz a magas vérnyomás kialakulását. Az edzések során végzett gyakorlatok intenzitásának függvényében változik a vérnyomás és a pulzusszám nagysága, így az erek folyamatos kiképzésben vesznek részt – tágulnak és szűkülnek. Ahogy idősödik az ember, úgy az érfalai rugalmassága is csökken, azonban rednszeres testedzésekkel érfalaink tágulékonysága karbantartható.

4. Túlzott alkoholfogyasztás
Tipp: Az alkohol káros hatására sem kell különösebben felhívnom a figyelmet, hiszen mindenki tisztában van azzal, hogy károsítja a májat és az agyat. Persze egy pohár száraz vörösbor elfogyasztása nem jelent veszélyt szervezetünkre, de túlzott fogyasztás szívritmus zavarhoz vezethet, ami légszomjjal és a terhelhetőség romlásával jár.

5. Dohányzás:
Tipp: Tudom-tudom, már lerágott csont: A dohányzás káros! Mindenki tudja, mégis kevesen tudatosítják ezt a tényt. Nem csak a légző-, de a keringési rendszeredre is káros hatással van, így a szívedre is.
A leszokásban sokat segít, ha találsz magadnak egy olyan hobbit, ami eltereli a figyelmed és segít az összpontosításban. A testedzés (ebből a szempontból is) egy jó választás, hiszen a pozitív élettani hatásai mellett, a kitartásod is erősödik, ami elengedhetetlen egy rossz szokás elhagyásának folyamatában.

6. Stressz otthon
Tipp: A stressz leküzdésének egyik legjobb módja, ha kiereszted egy kicsit a gőzt. Edzés során kiadhatod magadból a felgyülemlett feszültséget, és mindamellett, hogy segít megnyugodni, hajtóerőként is szolgálhat a mindennapokban. A testmozgásnak köszönhetően nem csak fittebb és egészségesebb leszel,  hanem felszabadultabb és vidámabb is. Remekül hangzik, ugye? 🙂

7. Stressz a munkahelyen
Tipp: A munkahelyi stresszre is az egyik legjobb gyógymód a rendszeres testmozgás. De javaslok még pár egyszerű praktikát is, mivel tudod szebbé varázsolni a hétköznapokat. Alakítsd otthonosabbá a munkakörnyezeted! Vidd be kedvenc képeidet, egy szép virágot és máris pozitívabb környezetben dolgozhatsz. Tarts kisebb szüneteket, tegyél egy rövid sétát, mozgasd át a vétagjaid. A lényeg, hogy kizökkenj a munka monotonitásából és felpörgesd egy kicsit a vérkeringésed.

Kerüld el Te is a szív és keringésrendszeri megbetegedéseket, gyere el edzeni a Speed Workoutba!

Speed Workout edzéssel testizmaid 90%-át is átmozgathatod, így rövid idő alatt egy intenzív edzésben lehet részed.

Az Infrashape Horizatal géppel elképesztő eredményeket tudsz elérni rövid idő alatt a túlsúly elleni küzdelemben és megelőzésében. Nem terheli meg a gerincet és az ízületeket sem, így biztonságosan tekerheted le a kilométereket kedvenc zenéid hallgatása közben.

Egy kiadós edzés után pedig nincs is más dolgod, mint átmasszírozni a testrészeid a Rollshape zsírbontó és nyirokmasszírozó gépem segítségével.

Tedd meg Te az első lépést még ma egészségedért, és jelentkezz be hozzám online! A többi lépésben én is segítségedre leszek ! 🙂